petak, 21. svibnja 2010.

NAŠA LJUBAV JE VJEČNA * IVANE, VOLIM TE !

Dal si svjestan da mi uvijek pripadaš ti,

dal si svjestan, imamo što nemaju svi,

ne dam nikom da mi uzme riječi s usana,

poljupce sam tvoje bezbroj puta ukrala.


I bez tebe nemam život, da li shvaćaš sve,

uči me da volim, ljubim, s tobom lako je,

ne dam nikom da mi uzme nježan dodir tvoj,

jer dok živim pamtit će se da si uvijek moj.


Da li znaš, kraj tebe ničeg bojat ne znam se,

i kad plačem ja zbog tebe tugi ne dam se,

kada odeš radovat se više nemam s kim,

jer sam tvoja, samo tvoja kunem ti se svim...


Ali onu ljubav koju dala sam ti tad,

trajat će do zadnjeg dana, traje znaj i sad,

svaku riječ i svaki osmjeh pamtit ću ti ja,

jer bez tebe nisam čovjek, samo bezvrijedna.


I po noći i po danu suze nestaju,

i na nebu i na zemlji i u beskraju,

i kad plačem i kad osmjeh prekrije mi dan,

samo tebi ljubavi uvijek pripadam...

Nema komentara:

Objavi komentar